Сompanii

Enter - Compania dă tonul transformării digitale într-un 2024 cu cifre record în e-commerce

Anul acesta, Enter a demonstrat o dată în plus că digitalizarea și sustenabilitatea pot deveni motoarele creșterii pe piața de retail. În prezent, pe Enter.online găsești nu doar cele mai noi smartphone-uri sau căști, dar și o gamă largă de articole de calitate, de la accesorii auto la îmbrăcăminte și mobilă, toate cu opțiunea de livrare gratuită în întreaga țară. Compania și-a triplat sortimentul, reușind să adapteze cu succes cele mai noi tendințe globale din e-commerce la nevoile consumatorului local.

Prin adăugarea de articole vestimentare, încălțăminte, produse pentru bebeluși și chiar accesorii auto la oferta sa digitală, Enter a triplat sortimentul disponibil și a răspuns nevoilor unei piețe care demult râvnea comoditate și varietate. Deși prezența fizică a companiei – cu 24 de magazine în Republica Moldova – este impresionantă, miza strategică pentru online îi permite captarea unui public și mai larg. Conform ultimelor date ale agenției de cercetare Xplane, cumpărăturile online trăiesc un adevărat boom în Moldova, peste 500 mii de consumatori din mediul urban declarând că au făcut shopping online în ultimul an. Și, conform prognozelor, acest număr urmează doar să crească.

RECICLAREA ESTE COOL... ȘI PROFITABILĂ!

Departe de a fi mulțumit doar cu extinderea gamei de produse, Enter s-a transformat într-un campion al sustenabilității. Datorită propriului program exclusiv de reciclare a echipamentelor vechi, eUpgrade, Enter a reușit să devină primul partener al inițiativei „Rabla pentru electrocasnice", oferind miilor de familii electrocasnice eficiente energetic și de înaltă calitate, de la cei mai renumiți producători. Astăzi, fiecare a cincea mașină de spălat și fiecare al cincilea frigider sunt procurate la Enter prin eUpgrade.

În plus, pe lângă faptul că Enter admite spre reciclare electrocasnicele vechi, toți clienții beneficiază de 10% reducere la cele noi. „Rabla pentru electrocasnice” este un program al Guvernului Republicii Moldova, Uniunii Europene și al Programului Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) Moldova. Tot în 2024, Enter a pus accentul pe promovarea sustenabilității prin proiectul eShare. Acesta încurajează familiile să facă schimb de cărți și jucării, ceea ce are un impact favorabil asupra mediului, întrucât cărțile și jucăriile nu se aruncă în schimb, li se oferă o nouă viață. În plus, prin proiectul eActivă, ajuns deja la a doua ediție, Enter promovează echilibrul între corp și suflet.

Prin participarea la maratoane și antrenamente gratuite pentru toți doritorii, echipa companiei susține activ modul de viață sănătos.

Peste 1 milion de vânzări lunare pe site-ului www.enter.online

TESTEAZĂ, ÎNDRĂGEȘTE, APOI CUMPĂRĂ

Programul unic Get & Try, care oferă clienților posibilitatea să testeze produsele înainte de a le cumpăra, este o noutate binevenită pe piața Republicii Moldova. Testând produsul, clientul se poate convinge 100% dacă are sau nu nevoie de acesta. Iar, ca bonus din partea magazinului Enter, participanții primesc 200 de lei cashback pentru cumpărăturile viitoare!

Pasionații de tehnologie au un motiv de bucurie în plus. La începutul anului, a fost deschis cel mai mare Enter în centrul comercial Port Mall. Magazinul are o suprafață de peste două mii de metri pătrați și un asortiment imens de produse. Tot în 2024, Enter a inaugurat cea mai mare zonă Samsung din Moldova – SmartThings Experience Zone unde consumatorii pot testa cele mai noi smartphone-uri și gadgeturi pentru casă într-un spațiu care pare desprins din Star Trek. Acesta este disponibil online sub forma unui tur virtual 3D al magazinului. SmartThings este un ecosistem unic de testare a celor mai noi tehnologii din lumea electrocasnicelor, gadgeturilor și televizoarelor.

În 2024, a fost lansat și site-ul oficial a proiectului de parteneriat monobrand https://samsungstore.md/.

„ORICE. ORICÂT. ORIUNDE”

Pe partea de marketing, una dintre inițiativele-cheie ale acestui an a fost lansarea campaniei publicitare „Orice. Oricât. Oriunde", care poziționează Enter ca destinația perfectă pentru cumpărături. Campania a subliniat gama largă de produse disponibile, de la electronice și electrocasnice la îmbrăcăminte, accesorii și articole pentru casă, consolidând rolul Enter ca un marketplace de încredere. Un rol care, de altfel, este susținut și de cifre. Enter.online a înregistrat peste un milion de vizite lunar, iar numărul livrărilor s-a dublat. Clienții pot solicita acum credite complet online datorită colaborării Enter cu Moldindconbank.

CU OCHII PE 2025

Enter planifică să valorifice succesele din 2024 pentru a se extinde pe noi piețe și în noi categorii de produse în anul următor. Investițiile în digitalizare și automatizare sunt la ordinea zilei, având ca scop optimizarea operațiunilor și îmbunătățirea experienței clienților. Anul 2025 va aduce, de asemenea, un accent sporit pe consolidarea relațiilor cu clienții și pe menținerea agilității în fața schimbărilor economice globale.


VÂNZĂRI CORPORATIVE

RELAȚII FURNIZORI

+373 68 800 900

+373 68 800 921

+373 68 800 919
www.enter.online

Vă place publicația? Distribuiți!

Ce cautam?