700 DE PARTENERI B2B
De la prima interacțiune cu specialiștii dekora.md, simți gradul de profesionalism și implicare, care oferă și mai multă încredere potențialilor cumpărători. O dovadă a acestei încrederi este și faptul că dekora.md are stabilite 700 de parteneriate cu firmele locale. Este vorba de companii de construcții, dezvoltatori imobiliari, firme specializate în finisaje și design interior, magazine de bricolaj. Produsele fabricate sau importate sunt prezente în toate raioanele țării, calitatea lor fiind dovedită de popularitatea pe care o au printre cumpărători.
FINISAJUL OFERĂ PERSONALITATE SPAȚIULUI
Dan Untură, directorul dekora.md, susține că prioritatea companiei constă în oferirea soluțiilor funcționale și estetice pentru orice interior. „Ne ocupăm de partea materialelor de finisaj și alegem produse care dau valoare estetică conceptului arhitectural per ansamblu. Cu accesoriile noastre, fiecare interior arată mai închegat, mai elegant, mai aranjat. Cred că mai mult de jumătate din gospodăriile din Moldova au cel puțin un detaliu achiziționat de la noi fie un accesoriu pentru tencuială sau termoizolare, fie unul de finisaj de interior”, menționează antreprenorul.
Dan UNTURĂ, director dekora.md
URMĂM TENDINȚELE GLOBALE, DAR ȘI CEREREA LOCALĂ
Piața locală se aliniază din ce în ce mai mult la tendințele internaționale. Diversificarea produselor disponibile de la materiale tradiționale la soluții inovatoare reflectă cererea tot mai mare pentru opțiuni variate în proiectele de construcție și renovare. Companiile precum dekora.md joacă un rol important prin introducerea de produse și soluții noi, dar și prin stabilirea de standarde ridicate de calitate și design.
Un atu al companiei este faptul că investițiile în direcția de cercetare și inovare continuă de la an la an. Dekora.md are specialiști dedicați care se ocupă de conceptualizarea noilor produse. Practicitatea și funcționalitatea acestora este testată inclusiv cu ajutorul designerilor și al specialiștilor din domeniul finisajelor de interior. Așa cum fiecare designer este, în fond, un artist, brainstor mingurile cu aceștia sunt foarte importante.
„Ulterior, aceste produse sunt fabricate pentru brandul dekora.md. Fabricarea propriu-zisă are loc la partenerii noștri din China, care asigură cel mai înalt nivel de execuție. Acest proces durează, însă este unul foarte interesant și, atunci când ai un produs nou, cu relevanță pe piața locală, simți că nu faci doar business, ci contribui, de fapt, la îmbunătățirea calității vieții oamenilor”, specifică Evghenii Covalciuc, directorul de vânzări al companiei.
Evghenii COVALCIUC, director de vânzări dekora.md
ATENȚI LA DETALII, SELECTIVI LA MATERIALE
Tot ce vedem în magazinul dekora.md și pe site-ul companiei sunt produse alese minuțios, care să bucure și, în același timp, să educe gustul cumpărătorului. În primul rând, angajații companiei merg la târguri și expoziții de profil acolo unde pot înțelege cel mai bine care sunt inovațiile și tendințele din sector. În al doilea rând, spațiul virtual, online-ul oferă foarte multă inspirație pentru a alege dintr-un sortiment imens, dar și pentru a concepe propriile produse.
Astfel, sunt observate și analizate direcțiile de evoluție, după care sunt inițiate studii de piață. Dan Untură subliniază faptul că pentru echipa dekora.md este foarte important să înțeleagă cât de pregătiți sunt oamenii și specialiștii locali pentru produsele noi intrate pe piață. Antreprenorul povestește despre experiența anului 2017, când a adus direct de la expoziția din München un produs inovativ – pardoselile SPC, stone polymer composite – impermeabile sută la sută, practice ca teracota și frumoase ca lemnul sau piatra.
„Eram singurii pe atunci. Apropo, acum suntem lideri de piață la această categorie. Atunci, eram foarte entuziasmați și fascinați de avantajele acestui tip de pardoseală, dar piața a avut nevoie de vreo doi ani pentru a înțelege și a asimila acest produs. De fapt, se spune că oamenii iau decizia de a cumpăra un produs atunci când au deja cel puțin între patru și șapte contacte cu el”, spune directorul.
Olga CHIRTOACĂ, director al magazinului dekora.md
PROVOCĂRILE ȘI OPORTUNITĂȚILE DEZVOLTĂ INOVAȚIA ȘI MARCA PROPRIE
În prezent, piața se confruntă cu provocări precum fluctuațiile prețurilor materiilor prime, cerințele reglementărilor și necesitatea de a se adapta rapid la schimbările economice. Totuși, aceste provocări generează și oportunități pentru inovație pentru companii, care pot oferi soluții adaptate nevoilor pieței. Prin importul de materiale din diverse țări, Dekora.md contribuie la diversificarea ofertei și la îmbunătățirea calității produselor disponibile. Avantajul său competitiv este că aduce acasă, în Moldova, produse de înaltă calitate și inovatoare din afacerile internaționale.
Olga Chirtoacă, directorul magazinului dekora.md, remarcă faptul că la succesul companiei contribuie foarte mult și abilitatea de a fi flexibil, dar și capacitatea de personalizare a articolelor. Magazinul oferă produse disponibile și în stoc, și la comandă, cu livrare rapidă în circa 3-4 săptămâni.
„Dekora.md ajută oamenii să planifice și să finalizeze proiectele într-un mod mai previzibil, fără întârzieri majore. Avem o serie de produse fabricate pentru noi conform schițelor tehnice care ne aparțin, acestea fiind elaborate în colaborare cu cei mai buni specialiști în arhitectură și design din Republica Moldova”, declară managerul.
La rândul său, Evghenii Covalciuc este de părere că odată cu piața, evoluează și gustul estetic al oamenilor, și profesionalismul specialiștilor. „Bineînțeles, gustul estetic al cumpărătorilor este tot mai elevat pe an ce trece, dar și noi avem tot mai mulți specialiști talentați în amenajarea interioarelor. Acum, un spațiu trebuie să fie estetic, funcțional și durabil. Pentru a face posibil acest lucru, suntem noi, dekora.md, care oferim soluții complexe ce scot în evidență avantajele spațiului și oferă un maxim de comoditate oamenilor care-l folosesc”, concluzionează specialistul.