28/04/2020

Cum să-ți creezi în 4 pași un Content Marketing de succes
Cum să-ți creezi în 4 pași un Content Marketing de succes Маркетинг

Există multe modalități de a favoriza conexiunea între brandul dvs. și clienți. Companiile de succes au învățat să dezvolte această conexiune prin intermediul rețelelor de socializare, a unui blog, videoclipuri, studii de caz, mostre de cărți și multe altele. Cu toate opțiunile diferite pentru un content de succes, cum alegeți care este cel mai bine pentru dvs.?

Prin contentul de calitate, vă acordați autoritatea și credibilitatea brăndului pe nișa dvs. Veți vedea cum contentul generează trafic, indiferent dacă este direct din SERP (paginile cu rezultate ale motorului de căutare) sau prin prezența dvs. pe rețelele de socializare. Toate acestea pot duce la creșterea vânzărilor.

Așadar, cum creezi un content marketing pentru a obține creșteri în afacerea ta?

1. Stabilește-ți o strategie

Pentru a începe orice, trebuie să aveți un plan, care pune baza începuturilor voastre, aceasta înseamnă: identificarea obiectivelor, verificarea dublă a ceea ce aveți deja creat, analiza datelor și alocarea de resurse (timp, bani, oameni).

Următorul pas este să vă dezvoltați strategia - stabilirea tipurilor de conținut și crearea unei periodicități. Acest ghid de strategie ar putea include postări pe social media, subiecte de blog, idei video și multe altele.

2. Pune ideea în practică

Contentul stabilit, îl puteți pune în practică cu ajutorul angajaților interni, fie cu ajutorul unei agenții de marketing care va face totul. Începeți să verificați cum funcționează contentul ales pentru brandul dvs. Aveți grijă să păstrați periodicitatea. Dacă postați un videoclip în fiecare săptămână, încercați să nu pierdeți o săptămână. Oamenilor le place stabilitatea.

3. Nu uita de venituri

Cel mai important, vei dori să vezi modul în care strategia de content pe care ai ales-o îți aduce rezultate. Dacă are impactul pe care l-ați sperat, ve-ți fi nevoiți să cuantificați, trebuie sau nu alocate mai multe resurse pentru marketingul dvs. de content.

4. Analizează-ți rezultatele

Trebuie să acordați atenție modului de funcționare. Trebuie să fiți conectat la KPI-urile (indicatorii cheie de performanță) blogurilor sau postărilor dvs. de pe saiturile de socializare. Câți oameni citesc blogurile? Câți adepți ați câștigat săptămâna trecută și cum este angajamentul în postările dvs.? Ce poți face pentru a crește aceste numere?

În final, asigurați-vă că acordați atenție la ceea ce Google arată utilizatorilor și la ceea ce puneți pe pagină.

Revista Business Class Vă dorește să fiți inspirați!

Ați găsit o eroare în text? Selectați-l și apăsați CTRL+ENTER

Нашли ошибку в тексте?
Сообщите нам!

Сообщить об ошибке

ВАМ ТАКЖЕ МОЖЕТ ПОНРАВИТЬСЯ

Оставить комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены (*).

2 дн. 15 час.

205

Реклама в ВС