Bănci

Giorgi Shagidze- maibbank este o călătorie, iar noi încă nu am ajuns la destinație.

Aplicația de mobile banking maibank de la  Moldova Agroindbank a împlinit recent cinci ani de funcționare. Anul trecut, au fost efectuate 750 mii de tranzacții prin aplicația care asigură în prezent o conectare permanentă 24 ore din 24, 365 de zile în an, iar numărul utilizatorilor activi a ajuns la 390 de mii. La moment, acesta a depășit 450 de mii și continuă să crească. Președintele maib Giorgi Shagidze ne-a relatat într-un interviu despre digital banking, digital first, noi funcționalități în aplicația mobilă maibank, cele mai utilizate servicii, precum și planurile maib în sfera digitală.

BC: Dle Shagidze, ce înseamnă pentru maib „digital first”?

Giorgi Shagidze: Prin „digital first” avem în vedere „mobile first”, referindu-ne la aplicația mobilă maibank, care este foarte intuitivă, dispune de multiple funcționalități, fiind, în același timp, foarte simplă de utilizat și concepută pentru a satisface așteptările în schimbare ale clienților.

BC: Care sunt cele mai utilizate funcționalități în aplicația mobilă a maib – maibank?
Giorgi Shagidze: Cele mai utilizate funcționalități sunt plățile p2p. Atestăm o creștere destul de rapidă a plăților de servicii și utilități. Iar prin aplicația maibank se pot face achitări deja către aproximativ 400 de furnizori de utilități, numărul acestora fiind într-o creștere rapidă. Alte funcționalități noi și solicitate sunt contractarea de credite și deschiderea depozitului la termen prin aplicație.

BC: Ce funcționalități vă plac cel mai mult în maibank? Pe care le folosiți cel mai frecvent?

Giorgi Shagidze: Ca orice client, recurg la plățile pentru utilități, la transferurile p2p, acestea fiind cele pe care le folosesc frecvent. De asemenea, folosesc cardul maib junior, care este o modalitate comodă de a transfera bani copiilor mei și de a înțelege cum aceștia îi cheltuiesc.

BC: Maibank sărbătorește cinci ani. Cum intenționați să surprindeți clienții la această aniversare?

Giorgi Shagidze: Cifrele sunt promițătoare. Aplicația maibank are circa 450 000 de utilizatori. Doar în anul trecut, numărul utilizatorilor maibank a crescut cu aproximativ 50%. Circa 50 la sută din depozite au fost deschise prin maibank. 25% din credite au fost contractate prin intermediul maibank. Cifrele sunt în continuă creștere. Acum lansăm un nou proiect cu genericul „365 de zile cu maib”. În fiecare zi vom lansa și vom anunța funcționalități, servicii și produse noi, care sunt concepute pentru a satisface nevoile clienților.

BC: Cum maibank face viața clienților simplă și ușoară?

Giorgi Shagidze: Cred că momentul cheie este că plasăm clientul în centrul atenției și ne asigurăm că toate caracteristicile și serviciile sunt concepute pentru a satisface așteptările și nevoile în continuă schimbare ale clienților. O altă zonă pe care ne axăm este experiența simplă și intuitivă pe care o creăm în utilizarea aplicației, iar combinația de caracteristici potrivite și accentul pe simplitate și intuitivitate motivează clienții să folosească aplicația și să creeze o experiență de cea mai bună calitate pentru utilizatori.

BC: Care sunt următoarele ținte în strategia digitală a maib?

Giorgi Shagidze: Urmează să lansăm noi produse și servicii, pentru a răspunde necesităților clienților. Aș sublinia încă o dată accentul nostru nu numai pe banca digitală tradițională, în aplicația mobilă, ci și pe ecosisteme. DriveHub, CasaHub, AgricolaHub sunt exemple de ecosisteme prin care încercăm să răspundem nevoilor clienților legate de automobile, locuințe, produse agricole în mediul online, creând un spațiu digital unic pentru o experiență integrată a clienților.

BC: De ce clienții aleg să folosească maibank în fiecare zi?

Giorgi Shagidze: Mai întâi de toate, pentru a-și satisface necesitățile bancare zilnice într-un mod simplu, prin efectuarea plăților, achitarea utilităților, contractarea creditelor prin aplicație. Totodată, ei își deschid carduri de debit sau credit, având acces la rețeaua noastră de parteneri, la carduri de credit sau debit și alte produse pe care le adăugăm în aplicație și pe care clienții le apreciază la maibank.

BC: Cum ați descrie pe scurt maibank?

Giorgi Shagidze: Maibank este ca o călătorie, iar noi încă nu am ajuns la destinație. Mai avem de parcurs etape, iar viziunea noastră este să ne asigurăm că aplicația este intuitivă, foarte simplă și adaptată la necesitățile clienților.

BC: De ce digital?

Giorgi Shagidze: Ceea ce știm deja este că clienții își schimbă așteptările destul de rapid, iar pentru noi este important să transformăm banca și să poziționăm clientul în centrul a tot ceea ce facem, toate procesele fiind aliniate astfel încât să răspundă așteptărilor în continuă schimbare ale clienților. Modul de lucru agil unește talentele potrivite și oamenii potriviți, alături de clienți și îi determină să facă schimbări, astfel încât să satisfacem așteptările clienților.

 

De ce ai nevoie de maibank?

  1. Ai acces la banii tăi oriunde te-ai afla și la orice oră;

  2. Achiți grădinița, serviciile comunale, telecomunicațiile, taxele și impozitele doar prin atingerea ecranului, stând confortabil pe canapea;

  3. Primești notificări instantanee direct pe telefonul mobil despre tranzacțiile cu cardul și banii care îți intră în cont;

  4. În caz de pierdere sau furt al cardului, îl poți bloca direct din aplicație. La fel de ușor se deblochează prin maibank contul de card;

  5. Deschizi conturi curente, conturi de depozit și carduri bancare direct de pe telefon;

  6. Primești transferuri internaționale direct pe card prin maibank, fără a veni la bancă.

Maibank îți permite să efectuezi diverse operațiuni:

  1. Transferi bani de pe cardurile Visa sau Mastercard, emise de băncile din Moldova sau din străinătate (cu excepţia SUA), pe cardul tău maib, utilizând serviciul p2p alimentare din aplicația maibank;

  2. Soliciţi codul de activare al PIN-ului pentru noul card;

  3. Efectuezi transferuri instantanee între conturile tale (cont curent, depozit, credit);

  4. Achiţi serviciile comunale, telecomunicaţiile, taxele, amenzile etc. Vrei mai multe detalii;

  5. Efectuezi transferuri p2p de la cardul tău la orice alt card, inclusiv după numărul de telefon sau QR code;

  6. Primești transferuri internaționale de bani direct pe card prin serviciul t2c;

  7. Poţi solicita sau răspunde la o cerere de bani prin transfer instantaneu;

  8. Efectuezi transferuri către conturile IBAN;

  9. Beneficiezi de credite preaprobate direct din aplicaţie, fără a veni la bancă.

Cu maibank ai acces la informații:

  1. Poți consulta harta rețelei de bancomate, sucursale, agenții, parteneri libercard, ATM-uri dotate cu funcția de schimb valutar, terminale de plăți disponibile 24/7;

  2. Vizualizezi programul de lucru al unităţilor băncii;

  3. Identifici cea mai apropiată locaţie care acceptă tichetele de masa;

  4. Vizualizezi cursul valutar la zi.

Vă place publicația? Distribuiți!

Ce cautam?