Pentru a pregăti această extindere, Tesla a solicitat furnizorilor să se pregătească pentru o creștere cu două cifre a producției Model Y la fabrica din Shanghai. Deși detaliile exacte rămân neclare, Tesla a obținut deja o creștere de 6% a livrărilor Model 3 în prima jumătate a anului, stimulată de lansarea unei versiuni revizuite.
Model Y, lansat în 2020, beneficiază de o actualizare denumită "Juniper", iar varianta care va avea cinci locuri se va lansa la începutul anului 2025, mai târziu decât era prevăzut. Introducerea unui model cu șase locuri răspunde provocărilor venite din partea rivalilor locali din China, care au prezentat recent modele concurente cu prețuri mai mici și interioare mai spațioase.
Deși Model Y este cel mai bine vândut vehicul din China, Tesla își îmbunătățește în continuare vânzările, mai ales în orașele mici, în ciuda reducerii forței de muncă la nivel global. Vânzările ar putea beneficia și de introducerea funcției de Autopilot în China, planificată pentru sfârșitul anului.