„Consumatorul Uber n-a fost niciodată mai puternic ca acum.”, declarat Dara Khosrowshahi.
Veniturile anuale ale companiei au crescut cu 16%, ajungând la 10,7 miliarde de dolari, de 10,6 miliarde de dolari, datorită creşterii vânzărilor atât în domeniul transportului cu maşina, cât şi în cel al livrării de mâncare. Venitul net de 1 miliard de dolari a fost, de asemenea, cu mult peste aşteptările pieţei, care preconiza 659,5 milioane de dolari pentru al doilea trimestru, scrie Financial Times.
”Uber Eats a înregistrat o creştere stabilă a comenzilor în SUA în cursul trimestrului şi deşi au existat unele îngrijorări cu privire la apetitul consumatorilor pentru restaurante şi livrări, noi nu am văzut niciun impact negativ” a mai spus CEO-ul Uber.
În 2023, Uber a marcat primul său an complet profit operaţional, o etapă despre care compania a spus că a fost „un punct de cotitură” în istoria sa. Prashanth Mahendra-Rajah, directorul financiar al gigantului de ridesharing, a declarat marţi că „principala prioritate” a Uber sunt investiţiile pentru dezvoltarea companiei.