17/02/2021

Ai un business mic? Top 3 tendințe pe care compania ta nu le poate ignora în 2021
Ai un business mic? Top 3 tendințe pe care compania ta nu le poate ignora în 2021 Новости Молдова

În fiecare an, asistăm nu numai la apariția noilor tendințe în business, ci și le vedem lăsând o amprentă asupra afacerilor. Aceste tendințe influențează și schimbă modul de funcționare a afacerii.

Pentru a asigura o bună dezvoltare și funcționare a afacerii lor, întreprinderile mici nu pot ignora aceste tendințe în 2021:

1. Tot ce este digital va deveni „Noua Normalitate”

Anul 2020 a fost o demonstrație a faptului că tehnologia are un rol important în dezvoltarea afacerii.  În 2021, companiile se pot aștepta la mai multe emailuri, conferințe pe Skype sau Zoom. Dacă îți dorești dezvoltarea afacerii tale în acest an, începe chiar acum implementarea schimbărilor tehnologice necesare. 

2. Clienții încep să devină mai localizați

Pentru a se proteja de virus, clienții vor alege companiile din apropiere pentru aproape orice serviciu sau produs. Aceasta înseamnă că poți câștiga noi clienți pentru a oferi produsele companiei tale. 

Există dovezi din lumea reală care susțin acest fapt; multe magazine independente și magazine alimentare au asistat la o creștere cu 63% a vânzărilor lor.

De exemplu, unei persoane îi place să bea cafeaua de dimineață atunci când face naveta la serviciu, ceea ce înseamnă că ar lua-o dintr-o cafenea din apropierea biroului. Odată ce mai mulți oameni care lucrează de la distanță, acum ar putea să-și îndeplinească dorința de „cafea de dimineață” într-o manieră diferită - alegând una de la o cafenea locală care este aproape de casa lor.

Magazinele alimentare, pe de altă parte, pot începe să vândă cafea ca serviciu suplimentar și să profite de creșterea cererii locale.

De asemenea, oamenii au început să petreacă majoritatea timpului în localitatea lor. Aceasta înseamnă că întreprinderile mici se pot descurca bine în 2021 prin implicarea cu clienții locali și valorificarea oportunităților locale.

3. Managementul relațiilor va juca un rol crucial

Conform cercetărilor, multe întreprinderi mici de succes au reacționat la pandemie ținând cont de „noul normal”, luând legătura cu părțile interesate cheie și creând o strategie cu privire la modul în care ar putea face schimbările necesare și, în consecință, își vor relansa compania.

În 2021, va fi necesar să investești mai mult timp în relațiile pe care le ai cu furnizorii și cu clienții tăi esențiali. 

Mai mult, proprietarii de întreprinderi mici vor trebui să vină cu planuri de continuitate puternice, creând în același timp obiective relativ pe termen scurt.

Crearea planurilor de urgență și a obiectivelor pe termen scurt sunt deosebit de importante în peisajul întreprinderilor mici și mijlocii, având în vedere schimbarea constantă.

Ați găsit o eroare în text? Selectați-l și apăsați CTRL+ENTER

Нашли ошибку в тексте?
Сообщите нам!

Сообщить об ошибке

ВАМ ТАКЖЕ МОЖЕТ ПОНРАВИТЬСЯ

Оставить комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены (*).

29 дн. 3 час.

171

Реклама в ВС