Reprezentantul cumpărătorului anonim, brokerul Northrop & Johnson, Richard Higgins, a declarat că valoarea reală a iahtului este mult mai mare decât prețul de vânzare de 40 de milioane de dolari. „Autoritățile din Antigua și Barbuda trebuiau să vândă iahtul,” a explicat brokerul. El a mai menționat că noul proprietar al Alfa Nero este un european care, cel mai probabil, va pune iahtul pe piața de charter.
Pentru întreținerea iahtului, din bugetul Antigua și Barbuda se alocau lunar peste 100 de mii de dolari, sau 28 de mii de dolari pe săptămână (în comparație, PIB-ul pe cap de locuitor în această țară este de 21,5 mii de dolari). Potrivit Wall Street Journal, această sumă includea salariul căpitanului italian, precum și cheltuieli de 2 mii de dolari pe zi pentru combustibilul diesel necesar funcționării aerului condiționat, deoarece, fără acesta, în două zile iahtul s-ar putea acoperi cu mucegai, afectând atât nava, cât și obiectele de artă de la bord.