De ceva timp, mediul de afaceri nu mai este perceput drept o lume exclusivistă a bărbaților. Tot mai multe femei intră în această dimensiune extrem de competitivă a lumii moderne, făcând față și mișcând lucrurile înainte datorită empatiei, pasiunii și intuiției de care dau dovadă într-o măsură mai mare decât sexul considerat încă puternic.
Avem onoarea să vă prezentăm în rubrica Cover Story a ediției de față a BusinessClass șase femei din șase segmente diferite ale economiei moldovenești: piața telecomunicațiilor, audit și consultanță financiară, consultanță de vânzări, energetică, HI-TECH și servicii stomatologice.
Deși este vorba despre femei deosebite, care lucrează în domenii absolut diferite, ele se conduc în activitatea lor de același principiu: dorința de a livra servicii și produse de cel mai înalt nivel, contribuind astfel la ridicarea standardelor de calitate pe piețele unde activează. Într-un final, această abordare mișcă în sus piețele, gradul de competitivitate al produselor și serviciilor autohtone, al companiilor și al economiei în general.
Cu multă perseverență și dedicație, protagonistele noastre schimbă în bine mediul de afaceri autohton, dar le rămâne timp și energie și pentru activități de ordin asociativ, contribuind și la dezvoltarea antreprenoriatului, dar și la îmbunătățirea dialogului cu autoritățile.
Implicarea acestor șase doamne și a multor alte femei, care au apărut și vor mai apărea pe paginile revistei noastre, ne dă încredere într-o lume mai bună.
Ați găsit o eroare în text?
Spuneți-ne!
Lasa un comentariu