„Nu este doar mâncare, este o cultură, o artă”
MOMO ASIAN BAR este restaurantul care transmite bogăția și varietatea rețetelor asiatice autentice. Este un local cu premii și distincții de cel mai înalt nivel, dar și cu o atmosferă rafinată, un nivel înalt al serviciilor, o aplicație mobilă proprie și o logistică simplificată.
O componentă importantă a succesului MOMO ASIAN BAR este mâncarea, care îi încântă chiar și pe cei mai sofisticați gurmanzi. Specialitățile casei nu se limitează doar la sushi și chifle, ci oferă oaspeților toată deplinătatea bucătăriei Asiei de Sud-Est. Sunt folosite doar ingrediente proaspete, iar ornamentarea se face foarte detaliat și autentic.
MOMO este un loc în care sunt bineveniți atât gurmanzii experimentați, cât și cei care vor să experimenteze gustul asiatic. Companiile de prieteni, cuplurile și familiile petrec timpul de minune aici. Chiar și întâlnirile de afaceri prind bine, fiecare găsește ceva special pentru sine. Așa cum meniul restaurantului este în permanență îmbunătățit și ajustat cu preparate noi, orice vizită la MOMO ASIAN BAR devine specială și aduce noi descoperiri.
„Îți aducem personal bucatele”
Andrei Kaminskii, fondatorul MOMO Asian Bar, menționează faptul că crearea propriului serviciu de livrare a fost o decizie inspirată, care a oferit mai multe avantaje. „Am decis să creăm propriul serviciu de livrare pentru a avea control deplin asupra întregului proces. Se pierdea foarte mult timp în zadar de la primirea comenzii până la împachetare și transmiterea către curier. Propriul serviciu ne permite să monitorizăm personal fiecare etapă a livrării, de la pregătirea bucatelor până la momentul în care ele sunt primite de către client”, subliniază managerul.
De asemenea, managerii se străduiesc să creeze o conexiune mai personală cu clienții, oferindu-le o experiență personalizată și comunicare directă cu restaurantul. În plus, este pus un accent deosebit pe oferirea serviciilor de cea mai înaltă calitate pentru oaspeții restaurantului.
Totodată, propriul serviciu de livrare oferă flexibilitate în gestionarea timpului de livrare și capacitatea de a răspunde rapid la feedback-ul clienților, ceea ce este important pentru menținerea unui nivel ridicat de satisfacție și loialitate a clienților.
„În aproximativ 45 de minute suntem la tine”
Pentru a asigura livrarea rapidă în ambuteiajele urbane, au fost luate câteva măsuri cheie. Este vorba despre planificarea eficientă a rutei, mai exact folosirea sistemelor avansate de navigare și monitorizare în timp real a traficului pentru a evita zonele cu trafic intens. De asemenea, se aleg cele mai rapide rute, folosind sisteme automate pentru calcularea itinerarului și repartizarea unui curier.
Totodată, este monitorizată fiecare etapă printr-o comunicare constantă în timp real între curieri și operatori. „Oferim și un program flexibil de livrare, adică analizăm graficele de trafic și ne adaptăm orelor de vârf pentru a minimiza întârzierile. De asemenea, avem curieri suplimentari în timpul orelor aglomerate. Un alt factor important pe care l-am luat în considerare este și utilizarea diferitelor moduri de transport. În funcție de situația traficului, curierii noștri pot folosi nu doar mașini, ci și scutere sau biciclete, ceea ce în Chișinău este uneori mai eficient. MOMO garantează: comanda ta va ajunge la tine în în aproximativ 45 de minute”, afirmă proprietarul restaurantului.
MOMO Asian Bar – în telefonul tău
Momo este singurul restaurant asiatic care are aplicație mobilă proprie. Comanda se face foarte ușor și este absolut gratuită. „Curierul vă sună în prealabil, după care vă livrează bucatele la ușă, fie la serviciu, fie acasă. Logistica restaurantului este atât de perfectă încât nu eșuează nici măcar în perioadele de vârf ale cererii, nici chiar de sărbători”, menționează Andrei.
Pentru a nu pierde timp prețios, atunci când vizitezi restaurantul sau comanzi o livrare, trebuie să descarci aplicația MOMO. Ulterior, aceasta devine cardul tău personal de oaspete, aduce serviciul la viteze digitale și devine cheia pentru multe beneficii și bonusuri. Există opțiunea de a alege și achita pentru orice fel de mâncare, iar la venirea în restaurant masa să fie deja pregătită, fără să aștepți timp suplimentar. Mai mult ca atât, fiecare utilizator al aplicației primește o recompensă în valoare de zece la sută din suma achitată.
Un nou restaurant, mai aproape de oameni
După ce restaurantul a obținut popularitate de în scurt timp, patronul a decis să deschidă un al doilea local. Noul MOMO Asian Bar va fi inaugurat în vara acestui an, în incinta Shopping MallDova, pentru că centrele comerciale atrag un număr mare de vizitatori, ceea ce asigură un flux constant de clienți potențiali. Un alt aspect de care s-a ținut cont la selectarea locației este diversitatea publicului: familii, tineri și turiști care caută un loc convenabil și plăcut pentru a se relaxa și a mânca.
„Prezența într-un mall celebru ne consolidează brandul și îi crește gradul de notorietate în rândul publicului. Totodată, are loc efectul de sinergie cu alte mărci. Prezența altor mărci renumite în centrul comercial creează valoare adăugată și atrage clienți care prețuiesc calitatea serviciilor. Ne străduim să oferim clienților noștri nu numai mâncare delicioasă, ci și o experiență unică într-o locație atât de distinctă”, subliniază antreprenorul.
„Oferim și atmosferă”
În restaurantele moderne, confortul și atmosfera joacă un rol la fel de important ca și calitatea mâncărurilor. „Este important pentru noi ca fiecare client să se simtă special și confortabil în restaurantul nostru. Acordăm o mare atenție detaliilor interioare, muzicii și atmosferei generale pentru a crea o experiență unică pentru oaspeți. Un restaurant ar trebui să fie un loc în care oamenii nu numai se bucură de mâncare delicioasă, dar și primesc emoții pozitive din mediul înconjurător și din serviciu. Este ceea ce îi face să se întoarcă la noi iar și iar”, menționează Andrei Kaminskii.
Andrei KAMINSKII, fondatorul MOMO Asian Bar
Ne place să avem grijă de clienții noștri, știm când este ziua lor de naștere, știm când ne-au vizitat ultima oară, știm ce le place.