19/04/2022

Gebauer & Griller Moldova - 10 ani de excelență, provocări, realizări și experiențe acumulate
Gebauer & Griller Moldova - 10 ani de excelență, provocări, realizări și experiențe acumulate Management

Compania austriacă Gebauer & Griller,cu un istoric de peste 80 de ani, se clasează în topul celor mai importanți producători de cabluri și cablaje pentru transmiterea de date și energie în domeniul auto și industrial la nivel mondial. În prezent deține 11 locații din întreaga lume, cu peste 4000 de angajați.

 

Viziunea noastră este îmbunătățirea vieții oamenilor prin energie și transmitere de date.

Misiunea noastră este asigurarea interacțiunilor umane în lume.

 

Locația din Republica Moldova, fondată în 22 Februarie 2012 în Zona Economică Liberă Bălți, aniversează 10 ani de excelență.

În acești 10 ani, am înregistrat numeroase reușite care au condus la dezvoltarea continuă a business-ului. Împreună cu o echipa de profesioniști am făcut față tuturor provocărilor cu care ne-am confruntat și din care am acumulat multe experiențe.    

Dacă ar fi sa trecem în revistă o retrospectivă a aceștor ani cu siguranță ar fi foarte multe care ar trebui menționate, însă o să ne rezumăm la cele mai importante.

  • 2012 – înregistrarea companiei, construcția primei fabrici de producție,  și crearea a 100 de locuri de muncă.
  • 2016 – extinderea companiei prin deschiderea a două fabrici în mun. Bălți, și crearea a încă 500 de locuri noi de muncă.
  • 2021 – alocare de proiecte noi care presupun un nou val impunator de investiții, cât și crearea a cca 700 locuri noi de muncă.

aloarea investițiilor realizate pe parcursul a acestor 10 ani, a ajuns la cifra de  47 mln. de €, contribuții taxe și impozite achitate la bugetul de stat ridicându-se la 9,1 mln. de €. De asemenea, exportul anual al companiei a atins în anul financiar precedent cifra de circa de 92 mln. €.

Succesul nostru de-a lungul acestor ani se bazează pe produse de înaltă calitate, dar și pe toți angajații implicați în buna desfășurare a tuturor proceselor implementate.

În aceasta perioadă, ne-am orientat asupra creșterii nivelului de satisfacție al clienților noștri, îmbunătățirea continuă a indicatorilor de performanță, certificarea sistemului nostru conform cu standardele internaționale:

  • IATF 16949 — Sistemul de Management al Calității în domeniul Automotive;
  • ISO 9001 — Sistemul de Management al Calității;
  • ISO 14001 — Sistemul de Manangement de Mediu;
  • ISO 45001 — Sistemul de Management al Sănătății și Securității Ocupaționale.

Cel mai remarcabil rezultat pe care considerăm ca am reușit să-l îndeplinim în toți acești ani este ascensiunea nivelului de satisfacție al celor cca 600 de angajati, prin oferirea condițiilor de muncă excelente, beneficii motivante, posibilitate de creștere profesională, și faptul că mulți dintre ei nu au mai fost nevoiți să plece peste hotare, ci au rămas alături de familiile lor.

Cei peste 80 de ani de experiență fac din noi un partener lider în inovare și soluții pentru energie și transmiterea datelor.

În continuare, principalul nostru obiectiv este atât de a menține relații excepționale cu clienții noștri, partenerii și furnizorii cât și asigurarea unui mediu de lucru în care primează grija, siguranța și sănătatea angajaților noștri.

Нашли ошибку в тексте? Выделите ее и нажмите CTRL+ENTER

Ați găsit o eroare în text?
Spuneți-ne!

Raportați o eroare

ВАМ ТАКЖЕ МОЖЕТ ПОНРАВИТЬСЯ

Lasa un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate (*).

4 zile 19 ore

189

Publicitate în BC