Timpul petrecut de utilizatorii Facebook de când sunt obligaţi să stea acasă, din cauza pandemiei COVID-19, a crescut semnificativ, iar asta creează probleme pentru infrastructura companiei americane. În ţările cel mai lovite de pandemie, unde s-au luat şi cele mai multe măsuri de izolare socială, precum Italia, timpul petrecut petrecut pe Facebook a crescut şi cu 70%.
Tot aici, gradul de utilizare al funcţiilor de comunicare, în scris, audio şi video, a crescut cu 50%. O creştere astronomică, de peste 1.000%, o înregistrează apelurile la care participă mai mult de trei persoane.
Facebook se plânge că face eforturi mari pentru a-şi ţine serviciile stabile şi online din cauza creşterii bruşte din unele ţări.
Jay Parikh, responsabil de infrastructură, scrie că şi pentru o companie de talia Facebook gestionarea unui volum de trafic atât de mare este o adevărată provocare.
Recent, la cererea Uniunii Europene, Facebook redus calitatea conţinutului video în Europa, ca şi alte companii, printre care Netflix, Amazon, Disney şi YouTube, pentru a se evita o blocare a traficului pentru activităţile esenţiale.
Această măsură ar trebui într-o anumită măsură să ajute Facebook, scăzând traficul realizat de conţinutul video, cel răspunzător de cel mai mare transfer de date dintre toate tipurile de conţinut.
Ați găsit o eroare în text?
Spuneți-ne!
Lasa un comentariu