22/12/2021

Un psiholog explică modul în care noii angajați pot ajuta la rezolvarea problemelor companiei
 Un psiholog explică modul în care noii angajați pot ajuta la rezolvarea problemelor companiei Știri din toată lumea

Ce faceți atunci când întâmpinați o problemă? Probabil că întrebați un prieten sau o rudă care ar putea privi situația cu alți ochi. Același lucru este valabil și la locul de muncă: atunci când tu și colegii tăi vă simțiți blocați, merită să le cereți ajutorul noilor angajați, deoarece aceștia sunt adesea singurii care pot oferi soluția potrivită. Art Markman, profesor de psihologie și marketing la Universitatea din Texas, Austin, într-un articol pentru Fast Company, a prezentat trei motive pentru care se întâmplă acest lucru.

 

1. nu vă împărtășesc ideile preconcepute

Cea mai mare provocare în lucrul cu noii angajați este faptul că aceștia nu au îmbrățișat încă cultura companiei, dar acest lucru îi face să fie valoroși în rezolvarea problemelor.

Angajații noi nu știu cum vă desfășurați în mod normal anumite sarcini. Acest lucru vă poate încetini în circumstanțe normale, dar vă poate ajuta și atunci când întâmpinați probleme, deoarece noul venit va pune o mulțime de întrebări. Acestea vă vor permite să observați dezacordurile din cadrul echipei cu privire la probleme de bază care ies la suprafață doar atunci când explicați principiile de lucru. Datorită acestora, veți vedea ce procese sunt depășite și în ce domenii echipa nu are cunoștințe.

 

2. au un set diferit de cunoștințe

Noii angajați aduc noi competențe în cadrul companiei. Trebuie să îi încurajați să vă spună ce cunoștințe vă pot ajuta să rezolvați o problemă. Evident, nu poți rezolva o problemă după o singură conversație, mai ales dacă sunt tineri sau noi în industrie.

Cu toate acestea, sugestiile lor pot conduce echipa spre perspective neașteptate. Privind lucrurile dintr-un unghi nou va crește șansele ca membrii echipei să găsească o soluție. De aceea, este atât de important să le spui noilor angajați de la început că ideile lor sunt valoroase pentru echipă.

 

3. vorbesc o limbă diferită

Fiecare companie are propriile nume pentru alte echipe și proceduri, porecle pentru clienți și alte lucruri. Există multe preconcepții încorporate în aceste cuvinte, care devin parte din cultura corporativă.

Deoarece noii angajați nu sunt încă familiarizați cu jargonul profesional, membrii echipei vor folosi termeni diferiți de cei la care se gândesc în mod normal atunci când se folosește un limbaj organizațional familiar. Adică, atunci când comunică cu colegii lor, este probabil ca noii angajați să îi facă pe toți să vorbească despre o problemă într-un mod puțin diferit, iar acest lucru, la rândul său, îi va face pe aceștia să se gândească la ea în mod diferit.
 

Нашли ошибку в тексте? Выделите ее и нажмите CTRL+ENTER

Ați găsit o eroare în text?
Spuneți-ne!

Raportați o eroare

ВАМ ТАКЖЕ МОЖЕТ ПОНРАВИТЬСЯ

Lasa un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate (*).

3 zile 3 ore

184

Publicitate în BC