Factorii menționați mai sus sunt caracteristicile de bază ale ProCredit Bank, care activează cu succes pe piața financiară din Moldova deja de 15 ani. Datorită unei echipe profesioniste, ProCredit Bank s-a afirmat ca un partener de încredere pentru clienții de business și persoanele fizice, oferind servicii moderne și transparente, care contribuie la realizarea obiectivelor fiecărui client al băncii și devin baza unei colaborări de succes și pe termen lung.
ProCredit Bank - o bancă germană orientată spre dezvoltare. Este o bancă internațională cu capital 100% străin. Unicul său acționar, ProCredit Holding, este din Germania. Banca face parte din grupul financiar internațional ProCredit, care desfășoară cu succes activitate în Europa de Est, America Latină și Germania. Grupul este supravegheat de autoritățile germane de reglementare - BaFin și Bundesbank, fapt care confirmă fiabilitatea băncii.
În acest an ProCredit Bank împlinește 15 ani. Licența pentru desfășurarea activității financiare a fost obținută la 17 decembrie 2007. În toți acești 15 ani banca oferă un nivel înalt de deservire întreprinderilor mici și mijlocii, precum și persoanelor fizice, asigurând servicii financiare de calitate, clare și accesibile.
Toate băncile ProCredit respectă o etică de afaceri bazată pe standarde europene și pe următoarele principii:
transparență;
cultura comunicării deschise;
responsabilitate socială și toleranță;
standarde profesionale înalte;
integritate personală și angajament.
Echipa ProCredit Bank oferă clienților și societății doar informații transparente și se implică activ în educația financiară, pentru a crește gradul de conștientizare a cetățenilor privind riscurile asociate ofertelor financiare netransparente.
PROCREDIT BANK ESTE:
o bancă germană;
parte a unui grup internațional;
capital 100% străin;
o echipă profesionistă;
orientare spre dezvoltare;
servicii simple și accesibile;
online banking;
etică corporativă;
grijă față de mediu.
CE OFERĂ PROCREDIT BANK CLIENȚILOR ȘI CE ÎL DEOSEBEȘTE DE ALTE BĂNCI?
ProCredit Bank se orientează în principal către întreprinderile mici și mijlocii, fiind convins că anume acestea au o contribuție esențială la dezvoltarea economiei țării. Clienții Business beneficiază de un consultant personal profesionist, la care pot apela pentru orice întrebări legate de deservire și creditare.
Succesul în lucrul cu Clienții Business se datorează, inclusiv, poziționării de succes a ProCredit Bank ca HAUSBANK pentru companii. Acest lucru înseamnă interesul băncii de a construi și menține relații de afaceri cu clienții pe termen lung, oferindu-le un spectru complet de servicii financiare necesare, în funcție de nevoile lor. Gestionarea serviciilor este posibilă prin sistemul de deservire la distanță ProBanking din orice colț al lumii, dacă există conexiune la internet.
Consultanții băncii analizează necesitățile clienților și propun exact acele servicii financiare, care sunt cu adevărat necesare pentru dezvoltarea ulterioară a afacerii. Iar recenziile pozitive ale clienților ProCredit Bank vorbesc de la sine.
AVANTAJELE DESERVIRII CLIENȚILOR DE BUSINESS:
• transparență în deservire;
• consultant personal;
• abordare individuală;
• online banking;
• conturi de economii;
• rapiditatea luării deciziilor;
• creditare cu condiții excelente;
• finanțare pe termen lung din fonduri internaționale.
Fiecare al treilea credit la ProCredit Bank este acordat pentru agrobusiness.
Circa 20% din credite sunt acordate pentru proiecte de eficiență energetică și energie regenerabilă.
ProCredit Bank este una dintre băncile de top pentru întreprinderile mici și mijlocii.
ProCredit Bank le oferă clienților săi acces deplin la fonduri și posibilitatea de a efectua operațiuni bancare online de sine stătător, fără necesitatea prezenței fizice în sucursalele băncii. Acest lucru a fost deosebit de valoros în condițiile pandemiei, deoarece a garantat nu doar rapiditatea tranzacțiilor, ci și siguranța.
Pe parcursul celor 15 ani în Moldova, ProCredit Bank a acordat o atenție deosebită agrobusinessului. Banca oferă activ sprijin financiar și consultativ acestui sector și este mereu alături în situații de forță majoră și nefavorabile. Sectorul agricol are nevoie de investiții flexibile și de o abordare rațională a planificării financiare.
La începutul lunii martie 2016, ProCredit Bank a devenit partenerul unui nou program InnovFin, implementat cu sprijinul Fondului European de Investiții. Scopul acestuia este susținerea proiectelor de business legate de modernizarea sectorului de producție. ProCredit Bank colaborează activ cu diverse organizații internaționale, precum Banca Europeană de Investiții, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, Corporația Financiară Internațională. Cu ProCredit Bank, clienții au acces la programe internaționale de dezvoltare a agriculturii și a domeniilor conexe.
Ce oferă ProCredit Bank persoanelor fizice?
Banca oferă servicii profesioniste și simple persoanelor fizice care doresc să-și economisească resursele financiare și preferă să efectueze operațiuni bancare prin canale electronice.
În 2017, la ProCredit Bank a fost implementat conceptul Direct Banking pentru persoanele fizice. Acesta presupune oferirea posibilității de deservire și efectuare a transferurilor online. Setul de servicii bancare include cont curent, cont de economii Flex Save (cu posibilitatea de alimentare și retragere a mijloacelor în orice moment), card bancar Visa Contactless, precum și sistemele de deservire la distanță ProBanking și aplicația mobilă ProCredit Bank. În aplicația mobilă, clienții pot seta limite pentru cardurile lor bancare și le pot bloca, ceea ce asigură siguranța fondurilor și posibilitatea de a reacționa rapid în situații de forță majoră.
AVANTAJELE DESERVIRII PERSOANELOR FIZICE:
• set de servicii bancare;
• conturi de depozit cu rate fixe și atractive;
• conturi de economii cu posibilitatea de alimentare și retragere a fondurilor;
• aplicație mobilă;
• lipsa comisioanelor ascunse;
• condiții excelente de creditare.
Echipa ProCredit Bank garantează o abordare individuală pentru fiecare client. În prezent, aceasta dezvoltă un set nou, și mai flexibil, de servicii. Pe lângă aceasta, ProCredit Bank oferă servicii de creditare persoanelor fizice, concentrându-se pe obiective precum achiziționarea unei locuințe, procurarea automobilelor electrice, proiecte de eficiență energetică și energie regenerabilă. Clientului i se poate oferi și un overdraft pentru acoperirea necesităților pe termen scurt.
ProCredit Bank nu promovează creditarea de consum. În schimb, depune eforturi considerabile pentru a forma în societate o cultură a economisirii, deoarece economiile sunt o garanție a unui viitor sigur și prosper.
Clienții ProCredit Bank economisesc cu succes folosind depozite sau conturi de economii Flex Save cu rate de dobândă avantajoase. Deja de 15 ani ProCredit Bank rămâne un partener de încredere pentru clienții săi, iar colaborarea cu banca se bazează pe profesionalismul personalului și pe încrederea celor care îi utilizează serviciile.
Până la sfârșitul lunii octombrie 2022, suma totală a depozitelor la ProCredit Bank a constituit 3,05 mld lei, cu 9,5% mai mult comparativ cu sfârșitul anului 2021.
ProCredit Bank a creat zone de autodeservire 24/7. În acestea, clienții pot efectua prin bancomate operațiuni precum alimentarea și retragerea mijloacelor din cont, precum și schimb valutar. Clienții Business au posibilitatea de a-și alimenta rapid conturile prin bancomatele Drop Box. Zonele de autodeservire sunt disponibile 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Pentru orice întrebări apărute, clientul se poate adresa oricând la Contact Center ProCredit Bank. În cazul în care este necesară blocarea de urgență a cardului bancar sau a accesului la sistemele de deservire online, clientul poate apela Contact Center-ul în orice moment al zilei. Contact Center-ul poate fi contactat și din zonele de autoservire 24/7.
Un canal comod de comunicare cu banca este site-ul www.procreditbank.md, unde clienții pot depune o solicitare pentru deschiderea unui cont sau pentru a fi contactați de un consultant, precum și pot adresa întrebări prin e-mail.
PROCREDIT BANK OFERĂ CLIENȚILOR POSIBILITATEA DE AUTODESERVIRE PRIN CANALE ONLINE:
• zone de autodeservire 24/7;
• sistemul de deservire la distanță ProBanking;
• aplicația mobilă pentru persoane fizice;
• carduri bancare Visa;
• serviciile Google Pay și Apple Pay;
• Contact Center profesionist.
ProCredit Bank monitorizează constant tendințele moderne. În 2022, a oferit clienților posibilitatea de a plăti cu cardurile bancare prin Google Pay și Apple Pay. Aceste servicii permit achitarea rapidă și sigură a cumpărăturilor de pe gadgeturi, fără a fi necesar să aveți cardul fizic la dvs.
ȘI, TOTUȘI, CE ÎNSEAMNĂ "BANCA VERDE" ȘI "CREDITELE VERZI"? ȘI DE CE ESTE ATÂT DE IMPORTANT?
Vă gândiți la protecția mediului? ProCredit - da! Echipa ProCredit Bank a încercat întotdeauna să minimizeze impactul negativ asupra mediului.
La 11 iulie 2017, ProCredit Bank a devenit prima bancă din Republica Moldova certificată conform standardului ISO 14001:2015.
Această certificare se bazează pe un standard internațional care conține cerințe privind sistemul de management de mediu. ProCredit Bank a stabilit standarde de management al mediului, integrate în responsabilitatea sa socială. Drept rezultat, a fost elaborat un model bazat pe trei principii ProCredit Bank, aplicate în activitatea de zi cu zi.
TREI PRINCIPII ALE "BĂNCII VERZI":
• sistem intern de management al mediului;
• managementul riscurilor de impact asupra mediului în procesul de creditare;
• "credite verzi".
ProCredit Bank monitorizează constant consumul de energie și resurse la nivel intern, desfășoară periodic campanii interne pentru angajați, crescând nivelul lor de conștientizare a problemelor de mediu și încurajându-i să acționeze responsabil nu doar la locul de muncă, ci și în afara biroului.
ProCredit Bank finanțează activ proiecte ecologic sustenabile. În analiza clientului, banca ia în considerare impactul pe care îl are întreprinderea asupra mediului, precum și conformitatea acesteia cu normele de sănătate și securitate în muncă. Acordând atenție aspectelor de mediu și sociale în procesul de aprobare a creditelor, ProCredit Bank contribuie la creșterea nivelului de conștientizare ecologică și socială a clienților săi.
În 2013 banca a început să acorde clienților de business "credite verzi", devenind una dintre primele bănci din Moldova care oferă un astfel de finanțare întreprinderilor mici și mijlocii.
Creditele sunt acordate pentru investiții în eficiență energetică, investiții în surse de energie regenerabilă, precum și investiții prietenoase mediului.
ESTE POSIBIL SĂ ÎNCEPI O CARIERĂ LA PROCREDIT BANK?
Desigur. ProCredit Bank este un angajator serios și responsabil. Banca își apreciază foarte mult angajații, deoarece toți demonstrează un nivel înalt de motivație și interes pentru atingerea obiectivelor pe termen lung.
De mai multe ori ProCredit Bank a confirmat statutul de unul dintre cei mai buni angajatori din Moldova.
Banca investește constant în educația angajaților. Programele de instruire pentru dezvoltarea personalului au loc atât la nivel local, cât și internațional - în Academiile ProCredit din Germania și Macedonia. Angajații băncii au posibilitatea să comunice și să facă schimb de experiență cu colegii lor din alte țări.
ProCredit Bank este deschis pentru specialiști noi, oameni activi și ambițioși, care împărtășesc viziunea și valorile băncii. ProCredit Bank încurajează diversitatea în educație, experiență și calități personale. Un accent deosebit se pune pe dorința de a învăța și de a dezvolta competențe. Noii angajați ai băncii urmează un program internațional de instruire, care îi ajută să-și extindă cunoștințele profesionale, să-și dezvolte abilitățile de lucru în echipă și să se integreze cu succes în mediul de lucru.
MUNCA LA PROCREDIT BANK ÎNSEAMNĂ:
• Posibilitatea de a deveni parte dintr-o echipă internațională.
• Un mentor cu experiență.
• Traininguri și cursuri de limbi străine.
• Academia ProCredit din Germania.
Echipa ProCredit Bank nu stă niciodată pe loc - nici acum 15 ani, nici astăzi. Datorită experienței acumulate și nivelului profesional al personalului, banca este în măsură să ofere clienților servicii la un nivel înalt și soluții personalizate de finanțare a proiectelor orientate spre dezvoltarea afacerii. ProCredit Bank continuă să țină pasul cu timpul, oferind clienților posibilitatea de a efectua tranzacții online, lucrând constant la perfecționarea și crearea de noi canale electronice și acordând o atenție deosebită securității datelor. Încrederea clienților motivează ProCredit Bank să depună eforturi pentru diversificarea în continuare, îmbunătățirea și crearea de noi servicii competitive, implementarea celor mai avansate tehnologii în deservire, promovarea măsurilor de protecție a mediului și aplicarea standardelor europene în sectorul bancar. Caracterizând ProCredit Bank în câteva cuvinte, putem spune cu încredere: sigur, simplu, în stil german.