Știri externe

Scăderea prețului la „Labubu” lovește acțiunile Pop Mart

Acțiunile Pop Mart au scăzut cu 11% în trei zile după reducerea prețului la seria populară „Labubu”. Setul de jucării ieftinit cu 24% a stârnit îngrijorări în rândul investitorilor privind cererea și veniturile viitoare ale companiei.

Acțiunile producătorului chinez de jucării de colecție Pop Mart International Group Ltd. au pierdut 11% în ultimele trei ședințe de tranzacționare la Bursa din Hong Kong. Vânzările au fost afectate după ce compania a redus prețul unuia dintre cele mai populare produse – setul de 14 mini-jucării „Labubu”, care s-a ieftinit cu 24%.

Popularitatea seriei „Labubu” asigura anterior companiei un nivel ridicat al vânzărilor și loialitatea consumatorilor. Analiștii menționează că reducerea prețului poate reflecta o slăbire a cererii – fapt ce stârnește îngrijorări în rândul investitorilor privind perspectivele de creștere a veniturilor.

Fondată în 2010 la Beijing, Pop Mart a devenit unul dintre liderii pieței asiatice de collectibles, extinzându-și activ prezența și în afara Chinei. Totuși, încetinirea consumului intern și intensificarea concurenței pe piață pot pune presiune pe rezultatele financiare ale companiei.

Potrivit experților, evoluția viitoare a acțiunilor Pop Mart va depinde de capacitatea companiei de a menține interesul consumatorilor pentru francizele-cheie și de a adapta cu succes strategia de preț la condițiile de piață în schimbare.

Vă place publicația? Distribuiți!

Ce cautam?