HR

Generația z zdruncină regulile jocului pe piața muncii

Pe măsură ce generația Z își face simțită prezența pe piața muncii, modul în care are loc raportul angajat – angajator – proces de lucru este transformat radical. Această generație, crescută în era digitală și marcată de evenimente globale semnificative, aduce cu sine o perspectivă nouă asupra carierei, succesului și valorilor fundamentale la locul de muncă. Angajatorii, la rândul lor, își asumă provocarea de a înțelege și de a se adapta la nevoile și așteptările generației Z, pentru a crea un mediu de lucru incluziv, productiv și relevant pentru viitor

Conform unui raport al firmei internaționale de audit, consultanță și contabilitate Ernst & Young (EY), pe măsură ce generația Z își consolidează prezența pe piața muncii, cea din urmă devine complet schimbată. Doar companiile care îmbrățișează schimbarea și se adaptează la noile realități vor putea prospera. De la tehnologie la diversitate și scopul muncii, generația Z redefinește regulile jocului și modelează viitorul muncii. În prezent, cea mai răspândită generație pe piața muncii este cea a Milenialilor, generația Y. Aceasta este urmată de generația X, apoi de generația Z. Este important de menționat că aceste date sunt într-o continuă schimbare, deoarece generația Z intră masiv pe piața muncii, iar Baby Boomers pleacă treptat la pensie. Pentru a înțelege mai bine problema, trebuie să facem o incursiune în conceptualizarea generațiilor.

Vă place publicația? Distribuiți!

Ce cautam?