Potrivit reprezentanților companiei, această inițiativă va contribui, de asemenea, la îmbunătățirea serviciilor pentru clienții în vârstă, cărora le este dificil să iasă la cumpărături, transmite incrussia.ru cu referire la japantimes.co.jp.
În proiectul pilot participă două magazine din orașul Hachioji. Fiecare punct de vânzare este dotat cu doi roboți. Aceste vehicule livrează produsele comandate prin aplicația de livrare 7NOW. Încărcarea produselor în roboți se face manual de către angajații magazinului.
Roboții Seven-Eleven sunt dispozitive pe patru roți cu formă de cutie. Aceștia pot circula cu o viteză de până la șase kilometri pe oră. Designul lor permite deplasarea pe trotuare, respectând semnalele semaforului și ocolind obstacolele întâlnite.
Testarea va continua până în februarie anul viitor. După aceea, Seven-Eleven va evalua oportunitatea implementării permanente a livrării robotizate. Compania speră că noul serviciu va ajuta la depășirea deficitului de șoferi și la îmbunătățirea serviciilor pentru populația îmbătrânită.