Avantajul competitiv cu care Tudor Coșleț vrea să se lanseze pe piața externă este un produs naturist, cu o perioadă de valabilitate mai mică decât a altor produse similare, întrucât, cu cât este mai mare această perioadă, cu atât mai nocivi sunt conservanții folosiți de producători.
Acest tip de afacere necesită investiții substanțiale pe termen lung și implică numeroase riscuri.
„Imaginați-vă că se întâmplă ceva cu electricitatea, nu vine oxigenul. Îi crești zece ani de zile, iar ei, timp de o oră sau două, pot să moară. Aici totul trebuie să fie dublat, fie că este vorba despre motoare, generatoare. În afară de asta, acest business necesită investiții mari, ca să ai profit de pe urma lor e nevoie de vreo 9-10 ani, ca să începi încetișor să ai un câștig”, a explicat omul de afaceri.
În prezent, producătorul crește șapte dintre cele 17 specii existente de sturioni, hrănindu-i cu furaje solide importate din Țările de Jos.